Wednesday, December 26, 2012

a day with a smile on my face :)


assalamualaikum ibu2 bapak2 kakak2 abang2 adik2 sekalian yg ada di sini :)
cewahh. mood agak okay pula pagi ni. heee. mungkin masih terbawa-bawa kegembiraan 24 & 25 December 2012. bangun pagi terus cek handphone, walaupun tiada text daripada si dia. so i text him first ;)
masih ingat lagi pagi kemarin bangun2 jak tengok muka si dia :) waaaaaaaaa rindunyaaaaaa! bangun pagi jak terus fikir mau beli makanan d mana. haha hebat kan :p serious happy aku kalau ingat moments dengan si dia and family dia :) dinner sama2, tidur sama2, breakfast sama2 :) rasa macam complete la senang cerita.

so hari ni bangun pagi jak, terus mamam cempedak goreng yg mama buat. weee sedap tapi makan dua tiga biji terus kenyang. sebab masih pagi, so engine perut aku belum panas :D
faham2 jak la aku ada masalah perut yg tidak boleh breakfast awal pagi -.-" menyedihkan. sebab tu la waktu lunch atau dinner aku makan berabis, one of the reasons why i am fat :p

so yeahh. mood aku rasanya memang okay hari ni. hope berkekalan sampai bila2 mood happy ni ;) sebab aku penat sudah menyedihkan diri. yg tahu pasal perasaan aku ni pun si Linda; my long lost bff yg sekarang study USIM. i miss her so bad. cepat laaa kau balik KK ba giaa. jalan2 kitaaa ;D

so pasni rasanya aku mau merajinkan diri update blog yg lama usang ni. heee. sebab dulu memang aku kaki blogging ;) banyak posts aku yg aku revert to draft sebab rasanya posts tu semua macam merepek lebih pasal CINTA yg tidak pasti :D

aku rindu pula bergelak ketawa dengan sacha & thiara tauuuu :( haiyaaa hope dapat hangout sama dorang New Year's Eve nanti :)

that's it for now. nanti aku update lagi ;)
wahh ala2 Dian dalam movie Istanbul Aku Datang la kononnya kan? puii *spits*

Anmyra Creativity! xxoo

No comments:

Post a Comment

yaww ! thanks for your comment :)