Tuesday, November 9, 2010

beautiful :)



Salaam ! Hey y'all :)
Ngee . :D
OMG , Put ! Cantik kottttt that silver thingy :)
I want one . Uwaaa ~
Tapi if gold , mesti lagi cantik kan ?
Huu . Tapi silver pun okay gak ;)
Haha . And I'm kinda excited nak tahu siapakah Siti Muslimah itu :D
Hahaha . Nanti dah tahu , don't forget to tell me .
Ngee . Snap la her picture , ngee :D

Hoho . Hari ni I lunch Burger King lagi :P
Ngahahaha :D
Bangun je terus on TV , tengok How I Met Your Mother . 
Then layan FB jap . Hoho . Tu je kott .
Huuu . I kurang gemar hujan =.=

I rindu UNiSEL , and rindu sisters kt UNiSEL :P
Uwaaaa :'(

Ok , off now .

P/S : Apsal tak boleh komen kt blog Put ? That word verification tak boleh nak type pun ? Huhu . 


No comments:

Post a Comment

yaww ! thanks for your comment :)