Saturday, September 4, 2010

things I've learned in Ramadhan ;)


Salaam. 1st of all, selamat menyambut aidilfitri yg hampir tiba :)

Things I've learned:
Okay aku cakap melayu jak kali ni. Penat dohh cakap English all the time :D
  1. Aku belajar bersyukur. Haha. Aku bersyukur aku membesar dalam family yg tidak susah, means sederhana la bahh :D Because aku sedar aku selama ini sangat2 cerewet! 
  2. Aku sedar bahawa DUIT SYILING sangat PENTING! Haha. Aku kumpul duit syiling yg aku taknak and kedebommm! Mencapai beberapa RM and aku sedar semua duit penting. Haha. Sobolum ni eden suko duit kertas yo, mano lah eden pandang duit syiling nehh. Haha. Now I know why my friends sangat2 peduli akan duit syiling.
Hoho. That's all for today. Ngee. Tadi aku joined family kat Nilai ni shopping. Hoho. Walaupun agak sodih korano tak dapek nak shopping ngan omak and bapak den, den okay yo lahh ;')

I'm going back to Sabah this coming Tuesday. Ngee. Flight aku jam8.00 malam. Hoho. And of course aku naik MAS. Ngee. Nda sabar sudah aku mau jumpa family and dua ekor kawan aku and Abg aku. Ngahaha.

I'll miss my friends in UNiSEL, and especially my room yg agak semak semasa keberadaanku di UNiSEL :D 
I'm officially OUT of UNiSEL. 
I, DgKu Siti Nur Amirah, no longer a student of UNiSEL ;')

To my friends yg text aku tapi aku nda reply, faham2 jak la mood aku ni agak susah sedikit. 

Updating, soon.
xoxo

No comments:

Post a Comment

yaww ! thanks for your comment :)