Friday, July 2, 2010

esok pergi Sogo. anyone? temankan aku shopping. SMS me ! siapa dapat temankan, aku belanja secret recipe :)



salaam. hee. y'all apa khabar?
hoho. ada jugak ke orang baca blog aku nih?

okay. dah seminggu lebih aku di Unisel nih.
everything was okay. banyak benda aku belajar from here.

1st, kita tidak boleh harap kengkawan sangat.
2nd, we must be tough and GEDIK. ntah lah. our lecturer told us teslians have to be GEDIK. I wonder why. haha.

stop lah story2 Unisel.

esok abg sepupu aku hantar aku g KL. then aku nak g Sogo, nak shopping and nak mamam Secret Recipe. heee. 
and the most special thing is, aku akan jumpa my AnjeLFLow for the first time. :))
after dah jenjalan, aku kena pergi Nilai. all by myself! uwaaa~
tolong siapa2 temankan aku esok g Nilai :DD
please contact my number 0195328754 :DDD
aku desperate nak teman nih :)
siapa dapat temankan, aku belanja mamam :D

okay, that's all for today.



P/S: I LOVE YOU !

No comments:

Post a Comment

yaww ! thanks for your comment :)