Thursday, July 15, 2010

aku gila :DD


salaam. heee. how are you guys?
hoho. lama sudah aku tidak update blog ni. ngehh =.=

hohohohoh.
last Thursday, aku demam.
then, Friday aku g jenjalan d Midvalley sorang2. plan nk tengok Eclipse but ramai sgt org.
then aku g singgah makan Beef Lasagna.
hoh! aku kan demam, lidah swollen, tapi gatal nk makan lasagna. akibatnya, aku bertambah saket.
so aku decide nk balik Kota Kinabalu Sabah secepat yg mungkin.
so aku pun naik laa ktm. sementara tunggu train sampai, aku berkenalan laa ngan sorang awek cun yg diberi nama Mastura; dak UIA ambik LAW. heee. chantek sgt2. hoho. then dia temankan aku g KL Sentral n temankan aku ambik duit d atm BIMB.
then dia pun balik, aku pun balik naik teksi ke KLIA. hoh. sebelum tu sempat jugak mintak number Mastura. heeee.

so. setibanya aku d KLIA, rushing g beli ticket. hoh. yg ada pun jam9.50 malam. time aku sampai tu baru jam3.50 =.=
so aku memang nk balik sgt, aku beli jer ticket tu. uwaaaaa. terbang duit aku :(

then aku g clinic KLIA mintak inject, sakit sgt lidah aku yg bengkak ni.
sementara tunggu flight, aku jenjalan. aku beli drinks, novel n topi world cup. dah boring sgt so aku keluarkan duit lagi :( 
terbaaaannngggg lagiiiiii duit :D

so now I'm in KK. n insyaAllah sabtu ni aku balik KL. ahad baru laa aku ke Unisel. ngeee ~
sorry panjang sgt story. haha. 

daa y'all. have a nice day :)


P/S: I LOVE YOU !

No comments:

Post a Comment

yaww ! thanks for your comment :)