Sunday, June 13, 2010

jenjalan habis-habisan before aku pergi Unisel :')



salaam. hee. hola! esok aku rasa macam mahu jenjalan ngan teman2. hee. tapi takut mood aku tidak okay :)
and aku harap sempat tengok Toy Story 3!

tapi 17 June aku akan berangkat ke Selangor, so ignore the mood lah kan? 
aku excited + sad pasal Unisel, sebab2nya
  • tiada kenalan
  • jauh sangat sangat sangat dari Sabah
  • aku takut benda yg jadi ngan kawan2 aku, jadi kat aku!
  • aku confirm rindu parents.
  • aku harap line 3G di Kuala Selangor sangat2 lah okay. aminn~
  • ntah dapat kah tidak tengok world cup. mana lah tahu busy memanjang :'(
ermm. tengok lah dulu jadi atau tidak jalan esok :DD
aku masih sedih Messi tidak score even one! huhu. actually banyak trial utk score tapi keeper Nigeria [ I don't know his name ] sangat2 lah hebat jaga goal!
oh Messi, I still love you!

okay. off to bed. malas layan world cup. masih kecewa!
I'm waiting for Germany and Spain!

P/S: I LOVE YOU !

No comments:

Post a Comment

yaww ! thanks for your comment :)